Tuesday, May 17, 2011

Mencari Kebenaran

Saban hari kita di suap dengan berita berita sensasi politik baik dari media arus perdana mahupun berita daripada arus alternatif yg pro pembangkang.

Politik boleh diibaratkan sebagai "double edge sword" silap silap yang menjadi mangsa dek kerakusan ahli politik ini adalah Negara tercinta kita.

Berbalik kepada "title" blog ini - Mencari Kebenaran- ianya dicetuskan hasil daripada pemerhatian penulis terhadap sikap angkuh, sombong, degil ahli politik negara kita yang rata-rata lebih mementingkan survival parti daripada Negara Malaysia yang tercinta.

Blog ini akan mengupas segala isu yang dimainkan dengan objektif utama adalah mengajak pembaca untuk menggunakan akal yang waras untuk mencari HAQ (kebenaran) yang tulen dan jitu dan tidak semata-mata membiarkan pendiran diri sendiri dikemudi oleh juraga juragan politik yang tidak bertanggungjawab.

Penulis juga ingin mengajak pembaca untuk turut serta di dalam memberi komen yang membina bagi memastikan negara kita tidak ketandusan bakat bakat muda politik yang berwibawa lagi bijaksana.

Selamat membaca

Sekian

No comments:

Post a Comment